همشهری آنلاین: مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» همزمان با دهه سوم ماه محرم روزهای دوم تا چهارم مهرماه با حضور اصحاب رسانه و فرهنگ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برنامه جلوه حسين در فرهنگسراي رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس فرهنگسرای رسانه از برپایی مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. مهدی محمدی با دعوت از اهالی رسانه و فرهنگ برای حضور در این برنامه گفت: مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه دوم تا چهارم مهرماه از اذان مغرب در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام رضا غلامی، مدرس حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سخنرانان آن خواهند بود.

رئیس فرهنگسرای رسانه ادامه داد: شعرخوانی شاعران آیینی از دیگر بخش‌های مراسم است و مرتضی امیری‌اسفندقه، احمد علوی، احمد بابایی، سیدمحمدجواد شرافت، حامد خاکی، سجاد شاکری، نغمه مستشارنظامی و فاطمه بیرامی در شب اول، محمود حبیبی‌کسبی، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، علی داودی، حسین صیامی، پیمان طالبی، فریبا یوسفی و افسانه غیاثوند در شب دوم و سیدحمیدرضا برقعی، سعید بیابانکی، قاسم صرافان، حامد عسکری، عباس محمدی، فاطمه افشاریان و نفیسه‌سادات موسوی در شب سوم برای حاضران شعر می‌خوانند.

برپایی نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و مداحی با حضور مداحان اهل بیت(ع) از دیگر بخش‌های مراسم عزاداری «جلوه حسین(ع)» است. محمدی در پایان بار دیگر از تمامی اهالی رسانه و فرهنگ دعوت کرد با حضور در این مراسم به آستان حضرت سیدالشهدا(ع) عرض ارادت کنند. فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق‌نوری، میدان قبا واقع شده است.

کد خبر 455999

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha